Publisert 05.04.20

HK vant kampen om Sticos

Sticos har valgt ny kommunikasjonspartner. I en nasjonal byråvurdering satte de et titalls sterke fagmiljøer i Oslo og Trøndelag under lupen i vinter. Valget falt på HK.

I byråevalueringen la Sticos vekt på dokumentert effekt, strategisk kompetanse, kreativitet og engasjement. Samarbeidet er allerede godt i gang, hvor teamet hos HK jobber med innsikt og kartlegging. At man i disse tider ikke kan møtes på vanlig måte er ingen hindring – effektiv digital samhandling er begge selskapene godt vant med.


Gir stor trygghet
– Vi har vært på utkikk etter et byrå som kan være med på å løfte merkevaren vår, sier Yngve Krane, markedssjef i Sticos.

Ettersom vi hadde jobbet med HK tidligere, var det naturlig å ta med byrået i den nye vurderingen vår. At de skulle hevde seg så godt i kampen mot de største reklamebyråene i Oslo gir oss stor trygghet om kompetansen deres og det videre samarbeidet. Vi gleder oss til fortsettelsen!


I over 30 år har Sticos gjort komplisert regelverk enkelt og forståelig innen regnskap, lønn, HR/personal og personvern. Med 120 ansatte, ny teknologi og solid fagkunnskap leverer selskapet innovative og tidsbesparende løsninger for både ledere og ansatte. I dag har Sticos over 10 000 kunder og 55 000 brukere på sine løsninger.
 

Som hånd i hanske
 – Vi er stolte over å få jobbe med Sticos igjen, sier Dag Berg, konsulent og partner i HK reklamebyrå. – Dette er en merkevare som jobber imponerende proft med egen kommunikasjon og markedsføring. Med sin trønderske bakgrunn passer Sticos som hånd i hanske til strategien vår på å jobbe med nasjonale merkevarer med utgangspunkt i Midt-Norge.
 
– Vi vil også rose Sticos for å gi gass i en tid med mye usikkerhet. Det er et viktig signal og noe vi setter stor pris på, sier Berg.

Jobber

HK lager kommersiell kommunikasjon for alle kanaler. Se et utvalg av jobbene våre. Fra små stunt til store kampanjer.

Se jobber