Trondheim Torg / 20 år

print, film, web

Når Trondheim Torg har jubileum, skal det ikke gå ubemerket hen. De feiret 20 år med å hylle Festens Midtpunkt.

Utfordringen

Hvordan lage en salgskampanje av et 20-årsjubileum? Samtidig som den sier jubileum på en utradisjonell måte? Trondheim Torg ønsket et konsept som fungerte både internt og eksternt, og ba oss om å lage kampanjen.

 

Løsningen

Vi laget en kampanje som hyllet Festens Midtpunkt. Til daglig er det kundene. Men når alle ansatte inviteres på jubileumsfest – da er det de som jobber på senteret som er Festens Midtpunkt.

Vi tenkte: – Festens Midtpunkt er rød og eier dansegulvet. Med det utgangspunktet laget vi en salgsfest med en av Norges beste dansere og Trondheims første boards med lenticulareffekt. Da salget var over, inviterte vi alle ansatte på Trondheim Torg til jubileumsfest og rullet ut den røde løperen – slik at samtlige gjester skulle føle seg som Festens Midtpunkt – helt fra de mottok invitasjonen, til siste dans løftet taket.

 

Resultat

Det ble fest i byen og folk strømmet til senteret for å sikre seg godbiter på salg. Mens stolte butikkansatte delte bilder på Instagram og følte seg som Festens Midtpunkt: både da de mottok invitasjonen og da de sto foran fotoveggen på jubileumsfesten.