Merkevarekonsept

Kunde
Høie

Høie har gitt folk en god natts søvn i generasjoner. Velkommen inn i en verden av velvære.

Utfordringen

Å bygge en merkevare i en tid hvor alt skal gå fort og suksess måles i umiddelbar effekt, krever en trygghet på at produktet man leverer har høy kvalitet. Det har Høie. De oser av trygghet og kvalitet i alle ledd. Enten det gjelder design, søm eller dunens bæreevne. HK fikk utfordringen med å kommunisere denne kvaliteten. Til en målgruppe som ikke er bevisst på de store kvalitetsforskjellene på sengetøy og dyner.

Løsningen

Løsningen er like enkel, som den er vanskelig. Vi gikk tilbake til naturen og fortalte historien på en måte som folk kjenner på kroppen. Den gode følelsen og magien skapte vi sammen med fotograf Erik Almås.

I mer enn 150 år har Høie satt sitt preg på skandinaviske hjem. Kombinasjonen av topp kvalitet, gode design og en innovativ holdning, har ført til at Høie fortsatt er den mest anerkjente merkevaren innen sengeklær. Takket være Høie sover HK godt om natten – i dundyner av beste kvalitet.